Month: June 2013

Kenali JENIS dan WARNA NAJIS Anak Anda

Dah dua hari anakanda tercinta demam dan disertai dengan cirit. Mula2 agak risau juga walaupun takdalah kronik sangat cirit dia tu. MaMa je lebih2.. haha.. Oppss.. of Course lah.. Anak Sulung k… Manalah nak tahu kan.. Kot2 hadif terhidrat. Bahaya tau kalau…

Cara mudah jaga kulit baby

HARI ni tergerak nak cari artikel pasal cara menjaga Kulit Bayi.. Ye la kan. Si Kenit Hadif sekarang ni pantang panas sikit terus naik ruam2 di pelipat terutamanya kat leher dia tu.. Kesian dia dok menggaru2.. Risau juga kalau asik menggaru je jadi makin…

RAHSIA RESEPI SAHUR IBU MENYUSU

Sekarang ni dah hujung2 Bulan REJAB kan. Mesti ramai yang tengah sibuk QADA’ puasa. Tinggal lebih kurang sebulan je lagi kita nak menginjak ke bulan Ramadhan. Dah hujung2 gini baru terhegeh2 nak ganti puasa.. Hmm.. Bila ntah nak insaf.. Tahun…

Mealshake Harga Promosi; Murah dan Berbaloi

salam semua… Sempena dengan promo Shaklee BUY 6 FREE 1..  Ape ke benda yang PROMO tuh?? Promo yang berbaloi2 untuk MAMA yang prihatin terhadap pembangunan dan perkembangan fizikal dan mental anak2 kita. Promo yang noniey maksudkan ialah MEALSHAKE.. Kenapa MEALSHAKE??  Sebab…

Tips Mengurangkan Kesakitan Bersalin

Salam kepada semua pembaca. hari ni nak buat entry KHAS untuk ibu2 yang tengah mengandung dan sedang masa untuk bersalin. Entry kali ini nak kongsi pasal  TIPS mudah dan cepat semasa proses kelahiran. Tidak dinafikan proses pelahiran atau bersalin yang…