Month: July 2013

5 Petua Cepat Hamil

Salam semua.. Sebut pasal Zuriat.. mesti semua nak zuriat kan. Kadang2 kita diuji lambat dapat zuriat. Jangan cepat putus asa. Yang penting usaha dan ikhtiar.. Saya nak berkongsi tentang PETUA untuk Cepat HAMIL. Mungkin ada antara kita yang dapat manfaat…

tIPS pUASA iBU mENYUSU

Salam Ramadhan Semua… Hari ni dah 3 Ramadhan 1434H. Maknanya dah 3 hari kita menjalani ibadah puasa.. So, camaner perkembangan puasa ibu2 semua setakat hari ni?? Ada yang ok dan ada juga yang tak berapa nak ok. Bukan senang berpuasa…

Ramadan Yang Hilang

Sape yang layan Slot samarinda “Ramadan Yang Hilang” Akak tetiba jer terlayan drama ni.. Bukan apa, memang suka juga kat heroin cerita ni iaitu Eira Syazira.. Suka tengok dia berlakon. Cerita dia Agak best jugak.. sapa yang tak pernah tengok,…

Tahniah !! Anda Mengandung.

Tahniah!! Anda mengandung !!  Di saat doktor mengesahkan kehamilan anda, tentulah perasaan sangat TERUJA terutamanya bagi ibu  muda yang baru pertama kali mengandung dan tak kurang juga ibu2 yang telah berkali2 mengandung. Semua kita pasti akan gembira dengan berita kehamilan…

Mana Satu Set Penyusuan yang SESUAI dengan saya?

Sesetengah ibu menyusu memerlukan supplemet sebagai milkbooster. Ada yang tidak perlu pun milkbooster ini untuk banyakkan susu. Masing-masing bergantung kepada tuan empunya badan. Dan tidak adil rasanya untuk menghukum ibu-ibu yang memerlukan supplement sebagai cara untuk banyakkan susu. Susu Ibu…