Pesakit Kanser Usus Tahap 4 Sembuh Dengan Rawatan dan Amalan Vivix Shaklee

Minggu lepas dikejutkan dengan kematian rakan sekerja yang menghidap kanser usus. Muda lagi orangnya. Baru 35 tahun. Tapi, yang paling sedih bila terbayang muka anak-anak kembar beliau. Berumur 10 bulan. Kecil lagi dah besar dugaan. Beliau ini memang tak tahu pun ada kanser usus sepanjang hidupnya. Beliau pelik jugak sebab bila lima enam bulan selepas bersalin perut tak berapa kempis. Dan beliau juga kerap sakit di bahagian perut. Sedar-sedar rupanya doktor sahkan menghidap kanser usus tahap 4. Al Fatihah untuk arwah..

cara-terbaik-rawat-kanser-usus-vivix

Petanda Awal kanser Usus

Sakit perut adalah satu tanda awal penyakit kanser usus. Tapi, ramai yang ambil mudah pasal sakit perut. Ingatkan gastrik biasa. Selain itu, pesakit kanser pada juga mengalami masalah sembelit kerana masalah pembuangan yang tidak lancar. Lama kelamaan dua tiga hari sekali, ditambah pula dengan sembelit. Makin lama makin jarang pula membuang air besar. Tetapi bila tiba masa ke tandas, memang buang air besar sekali dengan keluarnya darah.

Petanda di atas mungkin terjadi kepada anda atau sesiapa sahaja yang mungkin berisiko untuk mengidap kanser usus. Ada sesetengah pesakit tidak mengalami sembelit tetapi mengalami cirit. Ini merupakan petanda kanser usus sebelah kiri. Ada juga yang berselang sembelit dan cirit. Sumbatan najis pada usus menyebabkan banyak bakteria dan akan membusuk di dalam usus. Akhirnya air akan masuk dan berlakulah masalah cirit pula.

Ada juga yang tidak sembelit dan tidak cirit. Malah tidak juga kentut dan muntah. Bermakna tiada pembuangan langsung yang berlaku. Ini disebabkan oleh usus yang seratus peratus tersumbat.

Di dalam kategori di atas, yang mana satu menjadi masalah kepada anda?

Tanda Kanser Usus

Kanser usus seringkali kurang menampakkan tanda-tanda sehingga ia berada diperingkat kritikal. Antara gejala-gejala kanser usus adalah seperti;

1. Najis berdarah

2. Cirit-birit atau sembelit yang berlainan dari biasa.

3. Sering sakit perut

4. Sering letih

5. Penurunan berat badan yang tidak pasti punca sebenar.

Rawatan Untuk Pesakit Kanser Usus

Kebiasaannya pembedahan akan dilakukan untuk memotong usus yang sudah dijangkiti sel kanser. Ada yang memerlukan penggunaan beg najis untuk mengelakkan jangkitan kuman di bahagian dalam usus.Beg najis ni ada pesakit yang perlu menggunakannya seumur hidup dan ada yang bersifat sementara sahaja terpulang kepada betapa teruk tahap kanser anda.Rawatan susulan seperti kimoterapi dan radioterapi juga mungkin disarankan oleh doktor bergantung kepada tahap kesihatan anda.

Kanser Usus Tahap 4

Setiap kanser ada tahap-tahapnya. BIla sudah masuk tahap 4, memang kritikal la kan? Ketika tempoh ini, sel kanser sudah pun merebak ke organ-organ lain seperti paru-paru dan hati. Yang inilah kalau boleh paling nak elak.Apabila sudah merebak, antibodi badan makin lemah. Lebih-lebih lagi pengidap mempunyai penyakit lain atau pun sudah bergelar warga emas.

vivix-dan-kanser-1

Merawat Kanser Usus Dengan Vivix Shaklee

Selain medapatkan rawatan doktor contohnya kimoterapi, boleh juga mencuba rawatan alternatif yang mungkin lebih serasi terhadap penyakit kanser ini. Sebab itulah, saya suka mencadangkan vivix untuk pesakit kanser khususnya kanser usus. Ramai yang telah berjaya sehingga doktor sendiri terkejut sel kanser boleh hilang. Sedangkan sebelum itu telah didiagnos sebagai kanser tahap 4.

Pelanggan saya sendiri pun mengalaminya setelah pengambilan 2 botol vivix secara konsisten.

Amazing kan? Tiada yang amazing pun sebenarnya sebab semua itu kuasa Allah dan kerja ALlah. Tugas kita hanya berusaha sebanyaknya.

Testimoni Penghidap Kanser

testimoni-kanser-sembuh

 

KANSER USUS

 

Doktor juga terkejut pesakit kanser usus tahap 4 ini boleh sembuh dan semakin sihat. Sehingga Vivix mampu sembuhkan kanser usus yang teruk.

Bagaimana Vivix bertindak melawan kanser??

Vivix melemahkan dan membunuh virus jahat yang mengaktifkan sel-sel kanser. Vivix juga membantu pulihkan DNA dalam badan manusia, bersihkan darah kotor serta aktifkan antibodi badan manusia yang sedang tidur.

Kajian menunjukkan, Vivix adalah antioksida terbaik. Penawar terbaik untuk sakit kanser, diabetes, darah tinggi, tibi, gout, tumor dan SLE. Sebab itulah vivix dapat sembuhkan kanser usus.

Ramai yang mula mencari alternatif kepada penyakit kanser apabila sudah memasuki kanser tahap 4. Sedangkan ketika itu badan sudah terlalu lemah dan sudah banyak kali kimo terpaksa dilakukan.

Bertindak Segera.. Jangan bertangguh!

Saya cadangkan jika anda tahu penyakit anda lebih awal, berusahalah dengan Vivix secepat mungkin. Nilai wang ringgit memang tidak dapat menandingi kesihatan yang terlalu mahal nilainya.

Terutama sekali jika yang mengidap kanser tersebut adalah orang yang kita sayang dan ibu bapa kita yang sudah tua. Sudahlah sisa kehidupan tidak lagi panjang, dibebankan pula dengan pembedahan demi pembedahan…kimo demi kimo. Sengsara tubuh lemahnya menghadap rutin sebegitu.

Kepada anda yang membaca artikel ini, saya cadangkan usahlah bertangguh usaha demi kesihatan diri atau kesihatan orang tua kita. Jika anda benar-benar ingin sihat dan bebas kanser, whatsapp terus saya di 0193511315.

 

5 comments for “Pesakit Kanser Usus Tahap 4 Sembuh Dengan Rawatan dan Amalan Vivix Shaklee

  1. stella
    July 13, 2016 at 16:49

    ibu mertua saya cancer stage 4 kat usus dan suda merebak

    • August 9, 2016 at 11:01

      Takziah dear… Boleh cuba bagi kat mak vivix ini.

  2. emellda
    July 26, 2016 at 01:19

    Comment *hai…Kakak saya mengidap kanser tahap 4…jadi sekiranya saya mmperknlkan produk vivix INI kepada Kakak saya adakah kanser usus yg dideritai oleh Kakak saya akan beransur pulih???Dan Ada jaminan utk pulih kh?

    • August 9, 2016 at 11:00

      hi emellda.. Vivix ni adalah satu ikhtiar dan ada testimoni berjaya pulihkan pesakit kanser usus. Vivix ni antara yang terbaik setakat hari ini.. InshaAllah boleh pulih.

  3. nor hayati adnan
    February 26, 2017 at 10:29

    as salam jika kanser otak 3m
    kli operate…dr kata dah tak da ubat..ank buah baru umur 22tahun.boleh minum vivix ni ke

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge