Tag: LECITHIN

Cara Atasi Bengkak Susu

Salam Awal Muharam… Sebelum ini saya ada kongsikan PUNCA TERJADI BENGKAK SUSU terutamnya ketka dalam berpantang. Bengkak susu ini memang sangat menyakitkan. Apatah lagi jika kena semasa dalam pantang. Sebenarnya bengkak susu ini boleh dirawat dengan mudah tapi, tidak boleh dibiarkan terlalu…

Punca Bengkak Susu semasa Berpantang

Assalamualaikum dan Salam sejahtera <__> Bengkak susu ini memang sangat menyakitkan. Apatah lagi jika kena semasa dalam pantang. Sebenarnya bengkak susu ini boleh dirawat dengan mudah tapi, tidak boleh dibiarkan terlalu lama. kemungkinan akan menjurus kepada mastitis.  Saya pernah kongsikan…

Ubat Kurus Shaklee ; Kurus dengan selamat

Lecithin Oh Lecithin.. sejak2 sertai Shaklee ni kan.. Lacithin+Omega ni wajib ada dalam Handbag.. Nak kurus kan..  Nak tahu tak pasal Lecithin  ni… Jom kita intip2.  Apa Kepentingan Lecithin?? Asasanya, lecithin berfungsi sebagaia ‘pemecah lemak” (fat emulsifier). Lecithin di dapati…

Set KURUS pada harga Bajet…

Bukan main lagi ye bulan raya ni..  Dah tak ingat nak jaga badan dah.  Masing2 fikir nak membaham je sume makanan depan mata.. sapa yang tahan kan tengok makanan yang terhidang.. Melainkan kalau ada jemputan open houze tu, anda tolak…

Konsep dalam menurunkan berat badan

Noniey nak berkongsi ngan anda berkenaan dengan konsep dalam menurunkan berat badan. Cadangan supplemen Shaklee iaitu Set Kurus Shaklee untuk membantu anda dalam usaha menurunkan berat badan secara betul, mudah dan selamat: 1) Detox Herblax – kombinasi dari tumbuhan herba…