Tag: Sembelit

Cara Atasi Sembelit Semasa Berpantang

Assalamualaikum… SEMBELIT atau sukar membuang air besar adalah perkara biasa terjadi selepas kelahiran. Ramai juga yang berkongsi masalah ini dengan saya. Rasa takut dan Fobia untuk membuang air besar. Badan rasa tak selesa. Terpaksa duduk bertapa hampir satu jam dalam bilik…

Pepper Mint Ginger Plus Shaklee

Assalamualaikum… Nak berkongsi dengan reader semua tentang khasiat dan cara makan Pepper Mint Ginger Plus ni. Nama pun macam best je. Rasa kat mulut berangin je sebab aura Mint ada kat situ kan Sebelum tu kita kenal pasti dulu siapa…

Ubat Sembelit : Herblax Shaklee

SEMBELIT ???  Ngeri je dengar kan.. Itu pun kepada mereka yang mengalaminya. kalau yang tak pernah mengalami memang tak rasa apa-apa. Cam saya sendiri pun tak tahu camne seksanya.. Cuma mengikut pengceritaan orang tu memang sangat sakit lah kan. Tetiba tergelak…