Tag: TIPS

Tips Kulit Sihat dan Berseri

salam… Kulit merupakan organ yang paling besar dalam tubuh manusia. Maka penjagaan kesihatan kulit adalah sangat perlu untuk mengelakkan jangkitan fungus, kanser dan sebagainya.  Sebenarnya sangat banyak tips untuk kita amalkan untuk mendapat kulit yang sihat, anjal, dan halus. Kesihatan…

Tips Kulit berseri dalam 7 hari

Salam korang <__> Bestkan kalau memiliki kulit wajah yang cantik dan berseri. Nak keluar rumah tak payah nak tepek2 bedak. Ok. hari ni nak kongsikan Tips Asas untuk dapatkan kulit cantik berseri. kulit cantik tanpa mekap.. sapa taknak kan ????…

Tips dan Petua untuk mendapat Anak Perempuan

salam <__> Anak anugerah Allah yang tiada nilainya..  Kita sebagai pemegang amanah ini harus menjaga mereka sebaik mungkin dan memberi didikan yang sewajarnya. hari ni tetiba je Anem terfikir yang kongsikan Tips atau Petua untuk mendapat anak perempuan. Maklumlah anak…

Cara mudah jaga kulit baby

HARI ni tergerak nak cari artikel pasal cara menjaga Kulit Bayi.. Ye la kan. Si Kenit Hadif sekarang ni pantang panas sikit terus naik ruam2 di pelipat terutamanya kat leher dia tu.. Kesian dia dok menggaru2.. Risau juga kalau asik menggaru je jadi makin…

Tips Mengurangkan Kesakitan Bersalin

Salam kepada semua pembaca. hari ni nak buat entry KHAS untuk ibu2 yang tengah mengandung dan sedang masa untuk bersalin. Entry kali ini nak kongsi pasal  TIPS mudah dan cepat semasa proses kelahiran. Tidak dinafikan proses pelahiran atau bersalin yang…

Cara memberi Baby makan

Menyuap si kecil makan boleh menjadi hura-hara apabila tidak betul caranya. Kesabaran papa dan mama perlu tinggi ketika berhadapan dengan kerenah buah hati tersayang.   Sepatutnya masa makan anak-anak menjadi waktu yang dinantikan. Ciptalah waktu makan yang menyeronokkan kerana ia…

Konsep dalam menurunkan berat badan

Noniey nak berkongsi ngan anda berkenaan dengan konsep dalam menurunkan berat badan. Cadangan supplemen Shaklee iaitu Set Kurus Shaklee untuk membantu anda dalam usaha menurunkan berat badan secara betul, mudah dan selamat: 1) Detox Herblax – kombinasi dari tumbuhan herba…

Petua Luka Bersalin Cepat Baik

Hari ni Noniey nak kongsikan petua2 untuk cepat pulihkan luka bersalin. Luka yang dialami oleh ibu-ibu yang baru bersalin memang membuatkan rasa tidak selesa. Tidak sabar rasanya hendak sembuh dan menjalani rutin harian seperti biasa. Selain mengambil ubat-ubatan yang dibekalkan…